Monday 24 May 2010

Perkongsian video. Post 5 minit

Bismillah.

Hari ini aku tak berdaya nak tulis panjang2. Ade bahan yang perlu dihadam untuk exam pagi esok. Jadi, nak kongsi 3 video yg aku tengok hari ni. Satu video, aku dengar sambil2 tengah study ni. Video yg kedua, aku tengok bila aku stress untuk study. Yang ketiga, aku tengok bile aku memang dah malas nak study dek teringatkan nak balik Malaysia. Dah tak sabo benor rasenya. Maka, terimalah:

Video yg aku dengar waktu study, ade 6 part, aku ambik yg aku suke ni.



Video yang aku tengok untuk menghilangkan stress:



Video yang menyebabkan aku teringat zaman sekolah2 dulu. Aku main bende yg tiup2 tu waktu sekolah rendah. Masuk pasukan caklempong dan kompang waktu sekolah menengah. Memang hiburan sungguh bende2 ni. Aku agak suke bende tradisional2 ni.



Sekian untuk post yg tak sampai 5 minit.
Salam

No comments:

Post a Comment