Tuesday 5 April 2011

Musafir Venice, Italy

Bismillah..

Pukul 5.40 petang ni, aku akan terbang ke Venice-treviso, Italy.. Aku tak pernah nak mimpi pun pergi tempat ni. Sewaktu sekolah pun tak pernah lansung nak angan ape-ape pergi tempat ni. Cuma nama venice seringkali diperkatakan sebagai tempat yang cantik dan menjadi tempat pengambaran filem. Dua bulan yang lau, aku bertekad untuk mengisi cuti musim bunga aku untuk ke mana-mana negara eropah.. Cek-cek ryanair, tengok tiket ke venice ni tengah murah. Maka, terus aku beli.. Cadangnya nak pergi sorang-sorang je.. Sekali bile azri dapat tahu, die pun temnakan lah aku pergi sekali..


Mudahan-mudah bermusafirnya aku kali ni mendatangkan banyak manfaat dalam diri. Dan juga dipermudahkan Allah. Cukuplah pengalaman menjadi ilmu paling berguna yang dikurniakan oleh Allah kepada manusia. Berjalan.. bermusafirlah.



Sekian dari syuib0809

No comments:

Post a Comment