Friday 5 February 2010

Hari ini...

Salam semua.
Walopun agak sibuk, nak jugak update blog sikit. hehe..
Dah la rasenye tak hafal quran, paling akhir rasenye di kolej.. Teruk betul aku ni.

Hari ni dapat tugasan dari senior untuk hafal surah alfath ayat 1 sampai 10.. 2 ari lagi mgkin kene bace depan die. Bagus gak ade sikit paksaan. kalo tak memg tak menghafal la kan?

Hari ni kelas mule pkul 10 pagi dan kelas seterusnye pkul 2 petang. Jd dari pkul 11 sampai 1.30ptg aq lepak surau try la hafal surah al fath. First time duk surau uni lame camtu. Dapat la hafal skit sampai ayat 9. Tapi gagap lagi. Otak dah lembab pasal dah lama tak hafal quran. Aduih



Kelas pkul 2 sampai pkul 3ptg dan bersambung pkul 4 untuk supervision. Aq dapat ahli kumpulan yg baik2 iaitu david tilby. huhu. Kumpulan supervision dah berubah. Demi mengingati kawan lame, meh la tengok gambo kumpulan supervision aku dulu..

sneha, peter, anil dan kristian

Supervisor aku yg lama(michael robinson).. pemalu orgnye

besok aku takde kat umah lagi nampaknye. Dan td mursyid,safuan dan aiman fikri bgtau nak dtg leicester esok. Sorila kome, aq takde. kome keluarlah dgn LILI.
Dan lili tai adelah salah sorg budk supervision aku.. aduih

No comments:

Post a Comment