Thursday 2 February 2012

Botak di musim sejuk

Bismillah..

Sekarang ni, cuaca di eropah semakin teruk. bayangkan bulan 12 hari tu dah turun salji, sekarang ni jadi makin teruk hinggakan suhu mereka mencecah -18 darjah celcius. Dengar kata ramai pengemis yang mati kesejukan. Kat UK plak, memang makin sejuk cuma tak turun salji je lagi. Keluar pagi-pagi memang kena pakai sarung tangan dan tutup kepala. Aku memang mengharapkan salji sebab ini je pun peluang terakhir. Cuma tak nak lah lama2 sebab memang tak tahan. Sekadar nak tangkap gambar je..

Sejuk2 ni ramai orang galakkan rambut panjang sebab baru panas sikit kepala. Tapi aku dah tiga empat bulan tak potong rambut. Punyalah rimas. Aku memang dilahirkan tak suka rambut panjang. Dan aku pun tak paham apa faedahnya simpan rambut panjang. Tadi lepas makan malam, mintak syahir tolong potongkan rambut aku. Malas nak fikir panjang, suruh die gondol je teruih kepala aku. Takde fesyen2, layer2 ke pe bende ntah.. Simple dan cepat..

Hasilnya..
Hahaha
Tetibe plak aku teringat botak time zaman sekolah dulu. Botak sebab nak periksa SpM.. haha
Dulu aku memang ganas..


Sekian dari syuib0809

2 comments: