Wednesday 25 January 2012

Berakhirnya semester lima

Bismillah..

Alhamdulillah, tamat juga akhirnya musim peperiksaan untuk kali ke lima ni. Peperiksaan yang memang terasa lain dari yang lain.

Peperiksaan pertama, GLM..
Alhamdulillah boleh buat InshaAllah..

Peperiksaan Kedua.. Complex Analysis
Sedikit yakin yang aku takkan fail paper ni. Cuma mungkin markah rendah.

Hari ni yang terakhir... Actuarial Maths...
Aku tak jangkakan kertas ni akan begitu sukar. Malah, bila tengok soalan die aku jadi sangat pelik dan terkejut. Lain dari yang lain. Dan aku sangat risau kot2 kene resit paper ni.

Sepanjang hidup aku, memang Allah tak pernah uji aku dgn gagal dalam mana2 mata pelajaran sepanjang peperiksaan besar2. Mungkin masanya dah tiba.. Ceewah..
Dah usaha, masa untuk tawakkal sahaja kepada Allah..

Peliknya, aku memang tak rasa down sekarang. Haha
Banyak kerja lain tertunggak, jadi kena settlekan sebelum minggu depan.

Sekian dari syuib0809.

No comments:

Post a Comment