Saturday 14 May 2011

Secebis kenangan LUMS 2010/2011

Bismillah..

Dah tak tau ape aku nak update kat blog ni. Haha..
Cuma sedikit ingatan supaya aku tak lupa yang aku pernah berada dalam kumpulan AJK LUMS. Mungkin ukhuwahnya tidaklah sehebat sewaktu di dalam MUSCOM, malah aktivitinya dalam setahun juga tidak sebanyak ape yang MUSCOm telah lakukan. Namun banyak sahaja pengalaman yang boleh diambil sepanjang berada dalam pimpinan LUMS yang saban tahun meningkat kualiti dan mutunya. Aku cuba ingat jawatan-jawatan yang ade dalam pimpinan LUMS ni..

Bad, aku, azizan, naufal, syahir, aqilah, nana, hanis, fiza, azhreen, leya

President: syahir jamaluddin
vice-president: Aqilah Hodori
Secretery: Farhana anuar
Treasurer: Hanis miskandar
PR exco: Naufal mohd Nor
PR exco: Azizan Said
Academic(gen) exco: Fadhlyya Arawani
Academic(medic) exco: Azhreen Fuad
Religious Exco: Ahmad Izuan Puad
Religious Exco: Wan Maisarah
Sports Exco: Badrul Hisyam
Sports Exco: Afiza Aziz

Walaupun baru je seminggu meninggalkan LUMS, dah terasa sedikit ringan sebab dah tiada emel menerjah ruang inbox aku. Pimpinan yang baru sudahpun menggantikan kami. Tak banyak nak diceritakan, namun berbaloi untuk secebis kenangan di Leicester.


Sekian dari syuib0809

No comments:

Post a Comment