Monday 23 May 2011

Peperiksaan semester keempat

Bismillah

Minggu ni boleh dikatakan hanya ada satu post je aku kat blog ni.. Sabo jela. Jadi, sedikit update supaya blog ni tak terus sunyi je sepanjang musim peperiksaan ni. Sebenarnya bukan sibuk yang menjadikan alasan untuk aku tak update blog. Tapi memang tiada apa-apa peristiwa yang menarik sejak kebelakangan ni. Benda paling best pun sebab Izwan masak nasi lemak dah dua minggu berturut-turut. Tu yang seronok tu. Haha

Rabu ni peperiksaan aku bakal bermula. Ni jadual peperiksaannya:

25/5/2011- Linear statistical Models
02/6/2011- Vector calculus
07/6/2011- Fundamental Maths II

Fakta yang menarik tentang exam aku ni ialah paper statistics aku akan dijalankan di Covenant Life Church. Yang dua lagi kat Sport Hall je. Memang pelik gak bunyinya buat kat Church ni. Mungkin orang kristian nak ambik berkat kot. Entahlah. Tapi kalau benda ni berlaku kat Malaysia, memang pening kepala gak jadinya. Mesti riuh abih satu Malaysia mogok. Aku sendiri masih x pasti ape hukumnya ambik exam di Church, jadi takut plak nak komen.

Baru-baru ni, aku terkejut dengar satu fakta ni kat youtube. memang terkejut. Dahla Malaysia asyik naik je harga barangnya. Bila difikir balik mana pergi duit bnyak2, mungkin macam ni gak kot nasibnya:



Tak takut ke makan duit orang.. Allah tanya kot nanti.
Sekian dari syuib0809

No comments:

Post a Comment