Wednesday, 2 September 2026

CUTI KENDURI DAN MERDEKA.

Bismillah

Entah kenapa, aku rasa perjalanan cuti kali ini perlu direkod dalam blog ni. Mungkin sebagai rujukan dan kenangan. Kerana gambar yang banyak di telefon seperti sukar untuk dirujuk pada masa akan datang.

Cuti pertengahan semester kali ni, kami bercuti dengan tarikh berbeza berbanding cuti sekolah. Jalannya lapang, hotelnya murah, dan tempat2 tarikan juga tidak bersesak2. Kami memilih untuk ke MELAKA




Banyaknya lebih kepada perjalanan makan je sebenarnya. Parit 7

Itu dia

Duduk di hotel THe Shore. Sangat berbaloi


Penutup makan di Arrawsa


Hari Khamis dah bergegas pulang ke Teluk Intan, sebelum ke penang esoknya. Banyak jemputan kenduri.

Iqbal akad nikah

Anak tino


Sis Azza G16. Lama tak jumpa. Sanggup gak la pi YAN sebab dia jemput.



Dalam perjalanan pulang, singgah kenduri Iqbal belah pempuan.


Esoknya sambut merdeka dengan memakai baju sahaja. Sekian







Sebenarnya seminggu sebelum cuti, iman masuk hospital sebab nafas macam payah. 3 hari dua malam kena warded. Aku plak terpaksa menjaga yang kecik ni. Huhu

Sekian dari Syuib0809


No comments:

Post a Comment