Thursday 18 April 2019

Tamat sesi 2018/2019

Bismillah

Sudah seminggu sesi 2018/2019 melabuhkan tirai. So, sempena memperingati sejarah-sejarah ulangan, aku sertakan beberapa keping gambar sebagai rujukan kelak. Seronok ada blog, jadi "pendrive" online. Senang nak cari bila-bila.

Ni beberapa praktikum yang aku ajarin:

H4P05

H5P05

H2P05

Kelas feveret H2P05 ni aku suka sebab adab baguih. Nonmuslim pun sangat-sangat pandai menghormati dan rendah diri. Dan diorang adalah kelas yang buat dua kali jamuan, dan dua-duanya aku datang. Kelas ni ikhtilat power. Memang laki takkan duduk sebelah perempuan. Hahaha.

Seterusnya ialah cochee(ala mentor mentee) H6P01. Semester satu aku ajar, so rapatlah gak. Tapi bila fah masuk 2nd semester, memang tak berusik diorang ni. Dan aku juga sibuk macam-macam benda. Terutamanya ANC yang sentiasa menjadi keutamaan aku. Kesian gak diorang. Takde jamuan proper. Minggu study week panggil makan pizza kat dataran. Eh, diorang yang belanja


Mula-mula gambar tepi qasdina. Tapi pelik dan awkward sangat. Qasdina kot. So, bubuh gambar ni jelah.

Sekian dari Syuib0809


No comments:

Post a Comment